Onze Meubelen
Menu
  • Home
  • Winkels
    • Pronto Wonen Alkmaar
      • Pronto Wonen Folder
    • Pronto Wonen Wervershoof
    • Profijt Meubel Hoorn
      • Profijt Meubel Folder
    • Super Keukens Hoorn
  • Orderstatus
  • Afhalen
    • Pronto Wonen Alkmaar
    • Pronto Wonen Wervershoof
    • Profijt Meubel Hoorn
  • Bezorgen
  • Service
    • Pronto Wonen service aanvraag
    • Profijt Meubel service aanvraag
  • Vacatures
  • Contact

Kan ik zelf een afspraak maken met de bezorgdienst?

De bezorgdienst belt voor een afspraak, je kunt hen zelf niet benaderen.

Continue reading...

Kan ik mijn bezorgafspraak nog annuleren of wijzigen?

 

Voor het annuleren of wijzigen van de afspraak dien je contact op te nemen met de bezorgdienst (Joh Post Beverwijk). Dat kan via de mail of telefoon.

 

Continue reading...

Er ontbreken onderdelen bij mijn bestelling wat moet ik doen?

 

Ontbreken er pootjes bij je bank of stoelen? Het kan zijn dat de leverancier de poten achter een rits onder de bank of stoel heeft geplaatst.

Ontbreken er onderdelen van een bouwpakket? Pak eerst alle pakketten uit. Het kan Continue reading →

Continue reading...

Wat als mijn meubelen niet naar binnen kunnen?

 

Het is eigen verantwoordelijkheid of de meubelen naar binnen passen. Als dit niet het geval is dan laten de bezorgers de meubelen staan en moet er zelf een oplossing worden gezocht.
In overleg met de bezorgdienst kan er indien Continue reading →

Continue reading...

Wanneer krijg ik de bezorgtijd te horen?

 

Wanneer de afspraak is ingepland kun je een dag van te voren een indicatie zien wanneer de bezorgers bij je langskomen. http://www.checkuwbezorging.nl. 

 

 

Continue reading...

Is het nodig dat er iemand thuis aanwezig is om te helpen uitladen?

 

De budget is een 1-mans levering. De meubelen worden achter de laatklep geplaatst. De meubelen dienen zelf naar binnen gebracht te worden. In dit geval kan het voorkomen dat iemand mee moet helpen met uitladen.

De standaard en excellent Continue reading →

Continue reading...

Zijn er nog extra kosten waar ik rekening mee moet houden?

 

De bezorgtarieven gelden voor 2 artikelen. Wanneer er extra artikelen bij komen dan wordt er bij Budget en Standaard bezorging voor elk extra artikel €9,50 gerekend en bij Excellent €15,00. Mochten de meubelen niet naar binnen passen dan kan Continue reading →

Continue reading...

Hoe betaal ik voor mijn bezorging?

 

De bezorgkosten betaal je met de pin aan de deur. Contant betalen is niet mogelijk.

 

Continue reading...

Wat zijn de bezorgtijden?

 

De firma post rijdt vanaf 7 uur s’ morgens. Als er een afspraak is gemaakt kun je een dag van tevoren op www.checkuwbezorging.nl zien hoe laat de bezorgers komen.

 

Continue reading...

Wat zijn de bezorgkosten?

 

De bezorgkosten staan hierboven per regio en per service vermeld. Klik op “Meer informatie” onder “Bezorgtarieven”.

 

Continue reading...
  • 1
  • 2
  • →

Onze Meubelen

Koedijkerstraat 16
1823 CR Alkmaar

072 – 51 40 590
info@onzemeubelen.nl

Winkels

Pronto Wonen Alkmaar
Pronto Wonen Wervershoof
Profijt Meubel Hoorn
Superkeukens Hoorn

Service & Informatie

Orderstatus
Vacatures
Privacy
Contact

Onzemeubelen Facebook