Profijt Meubel Hoorn

Bij ons kun je op verschillende manieren je bestellingen afhalen: met eigen vervoer, door het lenen van een aanhanger en door het huren van een bus. Maak hieronder bij 'afspraaktype' je keuze uit een van deze mogelijkheden.

Let op!: Logistiek centrum Profijt Meubel Hoorn is gevestigd aan de Jelle Zijlstraweg 69, 1689 ZX Zwaag.

Afhaal afspraak maken

Passen de meubels niet in de auto? Dan kun je een aanhanger of huurbus reserveren. Maak wel eerst een afspraak. We raden je aan om dit op tijd te doen, vooral in het weekend en op koopavonden kan het druk zijn.

Een aanhanger reserveren is gratis voor een tijdsblok van 2 uur. Een bus reserveren kost 30,- voor een tijdsblok van 2 uur.

Indien je een aanhanger of huurbus reserveert, dien je rekening te houden met het volgende:

  • Geldig rijbewijs. Hiervan wordt een kopie gemaakt.
  • Trekhaak voor de aanhanger.
  • Je hebt een 2e kentekenplaat nodig.
  • Het voertuig dient op tijd te worden opgehaald en op tijd te worden teruggebracht.
  • Indien je niet op tijd aanwezig bent, vervalt na een half uur de reservering.
  • Bij het reserveren van de huurbus dien je vooraf per pin een borg van € 200,- de voldoen.

Vragen over het afhalen Profijt Meubel Hoorn

Kan ik mijn meubelen afhalen bij de winkel in Hoorn?
Onze winkel in Hoorn is geen afhaalpunt. Alleen kleinmeubelen hebben wij in Hoorn op voorraad.
Waar haal ik de aanhanger of huurbus?
De aanhanger en huurbus staan net als je bestelling bij het logistiek centrum in Zwaag. Ons logistiek centrum is gevestigd aan de Jelle Zijlstraweg 69, 1689 ZX Zwaag.
Waar kan ik mijn meubelen afhalen?
Het logistiek centrum is gevestigd aan de Jelle Zijlstraweg 69, 1689 ZX Zwaag.  
Wat zijn de openingstijden van het logistiek centrum?
De openingstijden van het logistiek centrum: Maandag: Gesloten Dinsdag: 10.00 – 18.00 uur Woensdag: 10.00 – 18.00 uur Donderdag: 10.00 – 21.00 uur Vrijdag: 10.00 – 18.00 uur Zaterdag: 10.00 – 17.00 uur Zondag: Gesloten Magazijn op feestdagen gesloten.

Algemene vragen over afhalen

Hoe groot is de aanhanger?
  De aanhanger heeft een huif. Hoogte: 220 cm breedte: 150 cm Diepte: 300 cm  
Hoe groot is de huurbus?
  Hoogte: 195 cm Breedte: 175 cm Diepte: 330 cm  
Hoe lang kan ik de aanhanger of huurbus gebruiken?
De aanhanger of huurbus zijn voor tijdsblokken van 2 uur te reserveren.  
Hoeveel kost het huren van de aanhanger of bus?
  Je kunt gebruik maken van onze huurbus en gratis aanhanger voor een tijdsblok van 2 uur. De huurbus reserveer je voor €30,- en de aanhanger is gratis.  Je betaald voor de huurbus een borg van €200,-. Let op beide moeten wel worden gereserveerd: afhalen-en-aanhangers  
Ik wil een gedeelte van mijn bestelling al afhalen kan dat?
  Als een aantal meubelen van je order al binnen zijn dan kunnen deze alvast worden afgehaald. Je kunt via orderstatus zien of je bestelling, of een gedeelte ervan al binnen is.  
Is de aanhanger overdekt?

De aanhanger is overdekt met een huif.
Kan ik mijn afhaalafspraak nog annuleren of wijzigen?
  Bij het maken van een afhaalafspraak ontvangt je ter bevestiging een e-mail. Via deze e-mail kan de afspraak geannuleerd worden en kun je weer een nieuwe afspraak maken.  
Mag ik met een rijbewijs B, de aanhanger of huurbus besturen?
  Ja, je mag de aanhanger of huurbus besturen met een rijbewijs B.  
Moet ik een afspraak maken voor het afhalen?
  Om je zo snel mogelijk te kunnen helpen bij het afhalen van jouw meubelen vragen wij je om je vooraf aan te melden via onze website: afhalen-en-aanhangers Hiervoor heb je het ordernummer nodig die bij de aankoop van de meubelen is meegegeven. Ordernummer staat ook op de orderbevestiging die je digitaal hebt ontvangen of in de afhaal e-mail.  
Passen de meubelen in mijn auto?
  Of de meubelen in de auto passen is eigen verantwoordelijkheid. Op de aankoopbon staan de maten van de meubelen vermeldt en er wordt bij de verkoop besproken of een meubel zelfmontage is of niet.  
Vanaf wanneer kan ik mijn meubelen afhalen?
  Wanneer alle meubelen van je bestelling binnen zijn dan krijg je van ons via de e-mail bericht dat de order kan worden afgehaald. Houdt ook de ongewenste mail in de gaten. Heb je meerdere bestellingen geplaatst dan krijg je per order een mail dat de bestelling binnen is. Wil je een gedeelte van de bestelling al afhalen dan kan dat. Je kunt via orderstatus op onze website zien of je bestelling, of een gedeelte ervan, al binnen is. Om de meubelen op te halen maak je bovenaan deze pagina een online afspraak.  
Waar en hoe kan ik mijn bestelling betalen?
  Bij het logistiek centrum kun je de bestelling betalen. Let op: dit kan alleen met de pin. Contant betalen is hier niet mogelijk. Creditcards worden ook niet geaccepteerd. Contant betalen kan alleen in de winkel.  
Wat moet ik meenemen bij het afhalen?
  Laat bij het logistiek centrum je bon zien of de mail waarin staat dat de meubelen binnen zijn. De medewerkers van het magazijn hebben een ordernummer nodig om je bestelling te verzamelen en klaar te zetten.  
Word ik geholpen bij het inladen van de meubelen?
  Bij het magazijn zorgen onze medewerkers ervoor dat de meubelen op de juiste manier vervoerd kunnen worden. Zij helpen je bij het in laden van de meubelen.  

Toch liever laten bezorgen?

Dat kan. Bekijk hier de informatie over het bezorgen.